אם כולם מתלהבים כנראה שיש סיבה טובה. טויוטה CH-R החדשה!

אז מה כל כך מיוחד בטויוטה CH-R החדשה?

לקחתי אותה לנסיעת מבחן כדי לגלות, קצת התאהבתי ונשבר לי הלב כשהייתי צריכה להחזיר אותה..

כפי שידוע לכולם בשנים האחרונות הסגנון של ג’יפונים הולך מאד חזק,
אבל לטויוטה שהיא אחת החברות המובילות בשוק הרכב לא היה עד היום רכב בסגנון,
טויוטה עד כה התמחו ברכבים משפחתיים מצויינים אבל סטנדרטים כמו טויוטה קורולה,טויוטה פריוס ההיברידית המהממת וכו’
אז לא רק שטויוטה הוציאו רכב כזה אלא שהם עשו את זה עם רכב מיוחד ושונה מאד בנוף שמכר במכירה מוקדמת באתר 300 רכבים בתוך 58 דקות!
מה מיוחד בו כל כך? ממה ההתלהבות?
העיצוב החיצוני של הטויוטה CH-R פשוט יפה בצורה חריגה ומפתיעה, אנשים פשוט לא רגילים של טויוטה עם עיצוב מפתיע ומיוחד עד כדי כך.
כשהבאתי את הרכב הזה לנסיעת מבחן השכנים שלי לא הפסיקו לשאול אותי שאלות ולהתפעל ויש לי הרגשה שלפחות מישהו אחד יקנה בזכותי את הרכב. 🙂
אז אחרי כל ההתלהבות קצת פרטים וסקירה על הרכב.

מבחינה חיצונית אין צורך להגיד במילים, רואים בתמונות את העיצוב השונה, הנועז והמהמם!

צילום: מיכל נוימן
צילום: מיכל נוימן

מבחינה פנימית, החומרים שמהם עשוי הרכב מושקעים ומיוחדים, זה מתחיל בפס הכחול שנותן תחושה של משהו תלת ממדי, משהו נקי ויפה שלא ברור מה הוא בדיוק אבל הוא יפה.

מתוך אתר טויוטה
מתוך אתר טויוטה

המסך גדול ובולט וכולל אפליקציות, תכנות ניווט, תחנות רדיו אינטרנטיות ועוד, כמו כן אפשר להזמין מתוך הממשק טיפולים במוסך, להתקשר לתמיכה טכנית ולהעזר בהם במקרה הצורך.
(התקשרתי סתם כדי  לבדוק, והמענה היה מהיר וביקשתי עזרה בתפעול. זה ממש נחמד האופציה שאפשר בלחיצת כפתור לקבל תמיכה טכנית ברכב. גאוני!)

נוחות ישיבה, אני לא גבוהה במיוחד אז היה לי נוח לשבת ולנהוג, אך בן זוגי ישב מקדימה והיה לו מעט צפוף, הילדה שישבה מאחור בכסא בטיחות בעטה בכסא הקדמי עם הרגליים.
חסרון קטן שמצאתי כאשר ילדים יושבים מאחור הם לא רואים מה שקורה בחוץ כי החלון גבוה זה יכול להיות חסרון משמעותי אם נוסעים לספארי למשל 🙂 או סתם לילדים שלהסתכל בחלון זה מה שמעסיק אותם.

נהיגה ובטיחות
הנהיגה בטויוטה CH-R מהנה מאד, הרכב גבוה ורואים היטב את הכביש, הרכב הוא הלסיכום: רכב עוצר נשימה, היברידי, נוח לנסיעה שקט ויפייפיה. מה צריך יותר מזה? לסיכום: רכב עוצר נשימה, היברידי, נוח לנסיעה שקט ויפייפיה. מה צריך יותר מזה? לסיכום: רכב עוצר נשימה, היברידי, נוח לנסיעה שקט ויפייפיה. מה צריך יותר מזה? יברידי ולכן שקט מאד, אחיזת הכביש מצויינת, יש אומרים שיש מעט רעש מהכביש אך אני לא הרגשתי שזה בולט במיוחד.

מבחינת בטיחות טויטה CH-R מגיעה באופן מובנה עם מערכות בטיחות שממש יכולות להציל חיים, למשל מערכת התרעה עם סטייה מנתיב, ניסיתי לבדוק את זה על כביש ריק והמערכת מדהימה, לא רק שהיא מתריעה על סטייה מנתיב היא גם פיזית מזיזה את הרכב בחזרה לנתיב, זה קצת מלחיץ להרגיש שיש כוח בתוך הרכב שדוחף אותו בחזרה לנתיב אבל אין ספק שזו מערכת חשובה מאד.

עוד מערכת חשובה שלא בדקתי בעצמי את יכולותייה היא מערכת המסוגלת לבלום בלימת חירום ולמנוע התנגשות.

תא המטען, על מנת לסגור את תא המטען הייתי צריכה מעט להתאמץ, אך הודות לידית שממוקמת בדלת הצלחתי בקלות לסגור את תא המטען למרות גובהי המאתגר.

לסיכום: רכב עוצר נשימה, היברידי, נוח לנסיעה שקט ויפייפיה. מה צריך יותר מזה? 

המחיר – החל מ- 143,000 ש”ח, ניתן לראות באתר טויוטה מחשבון לחישוב עלות רכב לפי גודל מנוע ורמת גימור.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן