גיר(ל) פאוור: 7 סוגי רכבים שנשים אוהבות במיוחד

גיר(ל) פאוור: 7 סוגי רכבים שנשים אוהבות במיוחד

כשזה מגיע לבחירת רכב חדש, לנשים השיקולים משלהן אך לאור התוצאות שנציג כאן מיד – נראה שאינם שונים באופן ניכר מאלו של הגברים. הנה 7 מדגמי הרכבים האהובים עליהן במיוחד

אבנר דגן

אין זה סוד שעד לפני זמן לא רב היו לרוב מלאכת הרכישה והטיפול ברכב נחלתם של בני המין הגברי בלבד, מומחיות שמגיעה גם עם גריז על הידיים וריח גוף שנמדד במטרים רבועים. העולם החדש, כן זה המשלב בתוכו תעשיית הייטק משגשגת, פמיניזם ושוויון מגדרי, הביא עימו גם את הבשורה לפיה נשים נעשות מעורבות יותר גם בעולמות הרכב השונים ואינן מתפשרות על רכישת אחד שיענה על כלל צרכיהן האישיים. כיום המידע נגיש בהרבה מה שמאפשר להן לעשות זאת די בקלות ולהפוך את העניין לפשוט בהרבה מבעבר.

יחד עם זאת ובאופן טבעי, קיים הבדל בין דפוסי הקניה הנשיים לבין אלו הגבריים כשזה נוגע לסוגי הרכב הנבחרים. שני הצדדים יהיו מעוניינים ברכב שמראיהו מרשים, שיעניק נוחות ומרווח מיטביים במסגרת התקציב וכמובן, כזה שחסכוני בדלק ובכל זאת, ההבדל העיקרי בין שני המינים בסוגייה זו טמון דווקא בסטטיסטיקה הקובעת כי לנשים סיכוי קטן יותר להיקלע לתאונות דרכים מלגברים. זהירות זו באה לידי בביטוי ברצונן לרכוש מכונית בטוחה ככל הניתן, בשונה מהגבר שבאופן כללי יעדיף כזו שבעלת ביצועים טובים יותר. כמובן, ישנם גם כמה יוצאים מן הכלל בשני הצדדים שכן כיום מציע שוק הרכב מגוון רחב של מכוניות למכירה עבור כלל המגזרים והמגדרים במגרשי הרכב השונים ובתנאים נוחים, כך שגם אלו המעוניינות להתחדש באחד לפי טעמן האישי, תוכלנה לעשות זאת בקלות רבה.

אז אילו סוגי רכבים אהובים על נשות ישראל במיוחד? הנה 7 מהם.

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו מככבת באופן קבוע בטבלת להיטי המכירות, עוד מהגעתה הראשונה לישראל בשנת 2011. הפיקנטו אהובה בזכות מראה מתקתק, אמינות גבוהה, נוחות טובה ומוניטין סחירות טוב כרכב מיד שניה. בנוסף, מחיר תחרותי דרך קבע של גרסאות הבסיס מאפשר לרבות לרכוש אותה כחדשה גם בתקציב מוגבל, זאת כאמור מבלי להתפשר על מראה ונוחות.

פיגו 208

פיגו הצרפתית ידועה ביכולתה לייצר מכוניות קטנות ואיכותיות עם שיק צרפתי מהמם. כזו היא הפיגו 208 שנמכרה בכמויות יפות למדי, בפרט לנשים. בסוף שנת 2020 חידשה פיגו את ה– 208 כך שעיצובה מיישר קו עם שפת העיצוב המודרנית של המותג, מה שללא ספק משחק לטובתה. בנוסף, משקיעה פיגו רבות בתחום הבטיחות, מה שמתבטא בשני הדגמים האחרונים שהגיעו לארץ שקיבלו דירוג בטיחותי גבוה.

קיה ספורטאז

קטגוריית הקרוסאוברים לא מפסיקה להתפתח ולהחליף בזריזות מרשימה את הרכבים המשפחתייםששלטו בכבישים ללא עוררין עד סוף העשור הראשון של המילניום. הגיפון המודרני מאפשר מרחב פנים משופר, תנוחת ישיבה גבוהה וזווית ראייה טובה למתרחש מחוץ לרכב, עם האפשרות הקורצת לרדת לשביל מזדמן או לדלג בקלילות מעל מדרכה עירונית מזדמנת. קיה ספורטאזנחשבת גם היא ללהיט מכירות בכל קנה מידה בשנים האחרונות.

סובארו XV

לסובארו XV יתרון משמעותי של הנעה כפולה קבועה, תכונה התורמת ליציבות הרכב ועקב כך לבטיחות ולביטחון שהוא צפוי לספק לנהגת. הוא גבוה יחסית ומאפשר ירידה לשטח, נוח לנהיגה וקל לתפעול. אין פלא שגם הוא נחשב ללהיט מכירות בקרב נשות ישראל.

מיני קופר

מיני קופר הינו מותג הנרכש על־ידי ב.מ.וו ומייצר גרסת רטרו למכונית המיני האנגלית האייקונית, שהוצגה לראשונה בשנת 1959 וזכתה להצלחה מסחררת. בהתאם לייחוס המשפחתי היוקרתי, המיני קופר דומה יותר לתכשיט מאשר לרכב. המראה הקלאסי שלה עובר שינויים מינוריים בין דגם לדגם אך מחירה תמיד נשאר גבוה, כזה המהווה סמל סטטוס. בנוסף לגרסאות הבסיסיות, למיני גירסאות קצה מהירות וגדולות מהמיני בעלת העיצוב הקלאסי.

פיאט 500

בדומה למיני קופר, גם פיאט 500 מבוססת על מכונית אייקונית מסוף שנות ה-50 שעיצובה נראה נפלא גם היום ולכן, קיבלה ה-500 גרסה מודרנית. בשונה מהמיני, נחשבת הפיאט למותג עממי ומכאן שניתן לרכשה במחיר נגיש יותר, על אחת וכמה כרכב מיד שניה או שלישית. לפיאט 500 מגוון גרסאות וצבעים שהופכים אותה לרכב שתמיד בולט על הכביש.

יונדאי 10i

התאומה של הקיה פיקנטו נחשבת לזו הפחות יפה במשפחה הקוריאנית, אך מצליחה דרך קבע להתברג לרשימת המוכניות הנמכרות ביותר בישראל בעזרת מחיר טוב, מוניטין, אמינות וסחירות מעולה ובדגם האחרון, גם עקב אבזור בטיחות מרשים כבר בדגם הבסיס.



לסיכום, אמנם אין רכב המזוהה כנשי יותר מהאחר, אך בהחלט ישנם כאלו המועדפים יותר על נשים ופחות על גברים, מה שמתבטא בפועל בנתוני המכירות. מאידך, עוד טרם ההגעה למעמד מכירת רכב, חשוב לעשות שיעורי בית מבעוד מועד כדי לדעת טוב יותר מה מוצע ובאיזו מידה הרכב מתאים עבורכם – מה שנכון עבור שני המינים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן