כמה טיפים לחניה צפופה: מעצור חניה, תרגול וביטחון עצמי

את לא חייבת לוותר על חנייה רק כי היא צפופה – עצות וטיפים לחנייה בקלות ובמהירות

קורל עברה טסט לפני שנה. ברגע שנגמרה לה תקופת הליווי, היא כבר לקחה להורים חופשי את הרכב. הקושי האמיתי שלה הוא החניה של האוטו בבניין.

החניה הפרטית של המשפחה של קורל בבניין שלהם צפופה מאד, החניה ממוקמת בקצה החניון, בין עמוד גדול מצידה האחד של החניה, לחניה של השכן מצידה השני.
גם נתיב המעבר אל החניה צר וצפוף ולכן קשה לה לתמרן את הרכב לתוך החניה בלי לחשוש לדפוק את הרכב. הלחץ מכך שיקרה משהו לרכב של ההורים, או לרכב אחר אם תפגע בו, גורם לקורל לעשות את אחד מהשניים:
1. לקרוא לאביה שיבוא להחנות את הרכב בכל פעם שהיא חוזרת הביתה.
2. אם אביה לא נמצא, היא מעדיפה לחפש חניה ברחוב גם אם מדובר בחניה רחוקה והליכה ארוכה.

מוכר לך? הכירי את המראה הפנורמית, מעצור חניה ועוד כמה טיפים לחנייה קלה:

• תרגול: בפעם הבאה שאבא או אמא יורדים להחנות את הרכב, במקום שיעשו זאת בעצמם, תרגלו יחד את החניה.
לאט ובנחת ובלי להילחץ, כמה זמן שייקח עד שהרכב יחנה במקום. ככה כמה פעמים שתצטרכי, עד שתתפסי בטחון לעשות את זה לבד.

אביזרי בטיחות משלימים:
היום קיימים בשוק אביזרי בטיחות שלא עולים הרבה ויכולים להקל עלייך משמעותית בכל עניין החניה:

  • התקנה של מראה פנורמית בנקודות אסטרטגיות מחוץ לתא החניה: כאשר תא החניה שלך ממוקם בניצב לכביש או מדרכה, קיים קושי לראות את המתרחש בדרך הניצבת לחניה מתוך תא הנהג והחשש לפגוע ברכב, רוכב אופניים או הולך רגל הוא גדול. התקנה של מראה פנורמית בנקודה המתאימה מחוץ לתא החניה שלך, תסייע לך לראות את המתרחש בדרך ובכך תסייע לך לצאת מהחניה בצורה בטוחה.
  • התקנת מעצור חניה בקצה החניה: כשאת מחנה את הרכב בחניה, בין אם מדובר בחניה ברוורס או כשחזית הרכב פונה לפנים החניה, לעיתים קשה לך להעריך היכן נגמרת החניה והחשש מלפגוע בקיר הממוקם בקצה החניה מלחיץ. התקנה פשוטה של מעצור חניה בקצה תא החניה, ידאג לעצור את הרכב בטרם יפגע בקיר החניה ובכך ישמור על הרכב ויפחית מהלחץ…
  • מגן פינה לחניה: אם רכבך חונה קרוב לעמוד בטון וכל פעם שאת פותחת את דלת הרכב עולה החשש שדלת הרכב “תידפק” מהקיר. התקנת מגן פינה על העמוד הסורר תספוג את המכה ותגן על דלת הרכב. בנוסף, התקנה של מגן פינה, תסמן ותבליט את הקיר, כך שתזכרי כל פעם לא להחנות בצמוד אליו.קחי אויר ולכי על זה
    הטיפ הכי חשוב הוא לנסות, לאט וברגוע. ברגע שהכל נעשה באיטיות רבה גם אם חלילה תפגעי במשהו סביר שלא יגרם נזק כלל או נזק מינורי וקל לתיקון.
    כמו כל דבר בחיים אם ננסה ולא נוותר לעצמנו כנראה שנצליח לעשות הכל. אז יאללה בהצלחה ?

תוכן ממומן בחסות חברת a.s prod

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן