כיצד לחסוך מאות שקלים בביטוח הרכב.

הנה כמה עובדות שחובה לדעת על ביטוח רכב:

ביטוח רכב הוא מוצר בפיקוח, במובן הזה שאת תנאי הפוליסה הבסיסיים מכתיב משרד האוצר במסגרת “הפוליסה התקנית”.

מכאן שבכל חברות הביטוח תקבלו מוצר בסיסי אחיד, והשינויים הם רק במחיר, בשירות, ובתוספות השונות אותן חברות הביטוח מציעות בתשלום או במתנה –  כגון גרירה, חבילת שירותי דרך, ביטול השתתפות עצמית וכד’.

רבים טועים לחשוב שיש חברת ביטוח אחת שהיא הכי זולה, ושרק צריך למצוא אותה. האמת היא שאף חברה אינה הכי זולה או הכי טובה עבור כולם. לכל חברת ביטוח יש את “שיטת התמחור” שלה, וכל חברה מתמחרת דגמים שונים ונהגים שונים באופן שונה. כך שיכול להיות שהשכן שלך ימצא את המחיר הטוב ביותר עבור הטויוטה שלו בחברה א’, ואילו אתה תמצא מחיר זול יותר עבור המאזדה שלך בחברה ב’.

עוד חשוב לדעת שמחיר הביטוח הוא דינאמי, כך שחברה שהציע לך את העסקה הטובה ביותר בשנה שעברה, לא בהכרח תהיה החברה הטובה ביותר עבורך השנה.

אז מה עושים?

לאחרונה קמו אתרים המבצעים עבור הלקוח השוואת מחירי ביטוח בין חברות שונות. אחד המוצלחים שבהם הוא אתר Choosy. באתר זה אין צורך למלא שדות רבים לפני קבלת הצעות המחיר של חברות הביטוח השונות. בניגוד לאתרים אחרים, קבלת המחיר אינה מותנית בקבלת סיסמה, ואינה כרוכה במחויבות כלשהי מצד הלקוח. האתר גם מאפשר להשוות בקלות מסלולים שונים כגון עלות הביטוח לנהגים נקובים אל מול עלות הביטוח לכל נהג. וניתן לצפות בתנאי הפוליסה המלאים ולהתקדם לרכישת הביטוח.

כתובת האתר: www.choosy.co.il

מומלץ!
– תוכן שיווקי ממומן אך כל הנתונים נבדקו ואומתו על ידי באופן אישי –

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן