למה כדאי להחזיק מצלמת דרך באוטו?

אתחיל מהסוף: מצלמה שמצלמת את מהלך הנסיעה באופן קבוע היא לדעתי מוצר חובה בכל רכב!

דמייני תרחיש כזה, את נוסעת ברכב, עוצר אותך שוטר וטוען שנסעת ברמזור אדום, זאת מילה שלו מול מילה שלך… מספיק שיש לך מצלמה הכי פשוטה ברכב ואת יכולה להוכיח בקלות את חפותך ולחסוך הרבה זמן כסף וכאב ראש.

לצערנו מקרים כאלו הם לא נדירים, מאות אנשים ניצלו מדו”ח, משפט, או דברים גרועים יותר רק בגלל שהחזיקו מצלמה שפועלת ומצלמת את כל מהלך הנסיעה.

אחד החברים בקבוצה “תשאלי מוסכניק” מספר:
“יצאתי ממועדון במפרץ חיפה’ כמה מטרים אחרי המועדון היה תמרור עצור, עצרתי בעצור ואפילו דיברתי שם למשך כמה שניות, אחרי העצור ראיתי שוטר עם פנס מסמן לי לעצור והשאלה הראשונה שלו הייתה “למה אתה לא עוצר בעצור?? מה אתה מסטול???” אמרתי לו שאני לא מסטול ואני עצרתי בעצור בדיוק איפה שהיה צריך…

הוא אמר שגם הוא וגם השוטר שלידו (שבכלל היה בניידת) ראו שלא עצרתי. אמרתי לו שהכל טוב אבל גם לי יש חבר שראה שעצרתי והצבעתי על המצלמה…
ישר הוא שינה את הטון, דחף את הראש לאוטו ושאל אם שתיתי, אמרתי לו שגם את זה לא עשיתי והוא אמר לי יאלה שיהיה לך לילה טוב, סע בזהירות..”

עוד חבר מספר סיפור בלתי יאומן כמעט:
“רוכב אופניים נפל לפני הרכב שלי וטען שדרסתי אותו. הספיק להזמין אמבולנס ורצה להתפנות לבית חולים ואמר לי שהוא מזמין משטרה. אני בינתיים הורדתי את הסרטון לטלפון והראיתי לו.
ואז הכל השתנה ואמר שהוא לא צריך להתפנות לבית חולים והכל בסדר. השקעה של 200 שקל הכי שווה שלי”

וסיפור אחרון ומקומם במיוחד חברה מספרת:

“בפורים האחרון הילדות שלי התחפשו לשוטרות, נסענו לגן בבוקר ובדרך ראינו ניידת שאלתי את הילדות אם הן רוצות להצטלם עם השוטרים ועצרתי/
באתי לשאול את השוטרים אם אפשר להצטלם והם אמרו לי טוב שעצרת כי נסעת באדום.
לא נסעתי באדום .. במצלמה רואים וגם שומעים שאני עצרתי והם לא עצרו אותי. נתנו לי דוח. שלחתי לביטול לא הסכימו לבטל. ביקשתי להישפט… בנתיים מחכה”

אז מה המסקנה? אם אין לכם עדיין מצלמה ברכב כדאי מאד לקנות, לי יש מצלמה כבר חצי שנה ואומנם עדיין לא קרה מקרה שהיא הייתה שימושית אבל מספיק פעם אחת שהיא מצילה מדו”ח וזה כבר מכסה את העלות שלה.

מצלמות מומלצות לרכישה באיביי:

מצלמה שקיבלה הרבה המלצות והעלות שלה כ-100 ש”ח, full HD, מצלמת בנסיעה ברוורס, בעלת התקנה מהירה וקלה עם וואקום.

מצלמה מומלצת אך קצת יותר יקרה – 79.99$

רזולציה גבוהה יותר, מכילה GPS, מתריעה על סטייה מנתיב ומכילה יותר אפשרויות.

בקיצור, אם אין לכם עדיין מצלמה זה הזמן לרכוש אחת, ולקוות שלא יהיה בה צורך 🙂

 

לרכישת מצלמות לרכב נוספות לחצו כאן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן