מערכת הכפתור- לחצן מצוקה ברכב – התרשמות אישית

קיבלתי לאחרונה כמה פניות של אנשים ששואלים אם אני מכירה את מערכת הכפתור ואם אני ממליצה.
אז כדי להכיר מקרוב יצרתי קשר עם חברת הכפתור והם התקינו לי את המערכת ברכב כדי להתנסות ולכתוב התרשמות מהכרות אישית.

למה אני חושבת שהמערכת שימושית?
לפני שנה וחצי (לא באשמתי) עברתי תאונת דרכים, זה היה עניין של כמה שניות ובתוך רגע בלי שליטה נתקענו ברכב שנסע לפנינו, כריות האוויר נפתחו, הרכב התרסק ואני הייתי המומה.
למזלי, הייתי ברכב עם בעלי והוא היה ריאלי והגיוני וידע מה לעשות..
אני נבהלתי בטירוף, התחלתי לבכות, רעדו לי הידיים, לא מצאתי את הטלפון… לא ידעתי מה לעשות. מזל שלא הייתי לבד..
במצב כזה של תאונת דרכים הראש לא תמיד מתפקד בהגיון, מערכת הכפתור היא מערכת שהמטרה שלה במקרה כזה לחשוב קצת במקומנו.
אם הייתה לנו אז את המערכת ברכב היא הייתה מזהה שיש תאונה, מזמינה לבד משטרה למקום וזה בהחלט היה עוזר לתפקד יותר טוב.

אז אחרי ההקדמה הנה פרטים על המערכת. 

מערכת הכפתור כוללת בתוכה כמה אופציות שימושיות למקרי חירום:

לחצן מצוקה למקרה חירום:
הלחצן מותקן בשמשה הקדמית וניתן ללחוץ עליו במקרה של בעיה רפואית, אירוע בטחוני, או תאונה ובתוך 30 שניות עונה נציג הכפתור ושולח עזרה במידת הצורך. המערכת פעילה 24/7 בכל השנה חוץ מיום כיפור.
במידה ויש תאונה קשה, מכה חזקה שגורמת לכריות האוויר להפתח למשל, המערכת מזהה את המצב ומוקד הכפתור מזמינים אוטומטית משטרה/ אמבולנס וכו’ למקום.
המערכת בעלת סוללה עצמאית כך שגם אם יש תאונה או אם הרכב לא תקין המערכת עדיין תעבוד.

אפשרות ליצירת קשר עם 2 מספרי טלפון קבועים:
בתוך המערכת ישנם 2 כפתורים שעליהם ניתן ללחוץ לחיצה ארוכה וכך ליצור קשר עם 2 מספרי טלפון קבועים שמוגדרים מראש. אני עדיין לא החלטתי את מי להגדיר. מומלץ להגדיר אנשים שיודעים שתמיד במקרה חירום יהיו זמינים.
זה שימושי גם למקרה שנוסעים ברכב ואין סוללה וחייבים ליצור קשר עם מישהו בדחיפות.
ניתן לקבל באמצעות המערכת שירותי ניווט קוליים שימושי גם כשאין סוללה ונמצאים בחור שכוח אל וצריכים הכוונה איך להגיע הביתה.
בנוסף, למערכת יש בעצם מספר טלפון כך שניתן לתת את המספר לבני משפחה ושהם ידעו שאם אנחנו תקועים בלי סוללה בנסיעה הם תמיד יכולים להתקשר למספר הזה ולהגיע אלינו ישירות לרכב ולדבר איתנו בדיבורית.

שרותי דרך:
אם נתקעתם בלי דלק, עם פנצ’ר עקשן או רכב שלא מניע אפשר ליצור קשר עם מוקד הכפתור. בניגוד לביטוח שמצריך לחכות 4 שעות מוקד הכפתור מתחייב לטיפול תוך 90 דקות.

מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב:
המערכת שהותקנה לי ברכב כוללת חיבור שנוצר בתוך כסא הבטיחות של הילדה (זאת אומרת שברגע שמחליפים או קונים כסא נוסף צריך להזמין מתקין שיחבר גם אליו את המערכת)
בתחילת נסיעה כשהילד מתיישב על המושב נשמע צפצוף קצרצר, ברגע שהרכב נכבה נשמע צפצוף למשך 40 שניות.
אם דקה וחצי אחר כך הילד נשאר לשבת על הכסא מוזמנת למקום אוטומטית משטרה.

איך הייתה ההתקנה?

חווית ההתקנה של המערכת הייתה נעימה מאד, הגיע המתקין הוא חיבר כמה חוטים מתחת לרכיבי הפלסטיק שמתחת להגה, וכך בלי קידוחים ובלי יותר מידי בלאגן המערכת חוברה. זה לקח משהו כמו חצי שעה.

אפליקציית הכפתור:
מי שמתקין את מערכת הכפתור יכול להוריד גם אפקליצייה, הורדתי אותה והיא פשוטה ונוחה לתפעול.
באפליקציה אפשר לראות איפה נמצא הרכב (טוב למקרים של גניבה או אם שוכחים איפה חנינו)
באפליקציה ניתן לראות את מצב המצבר, לאיפה הרכב נסע ובקיצור מעקב צמוד ובילוש קבוע אחרי הרכב.

לסיכום: חווית ההתקנה של המערכת הייתה נעימה מאד, אני מגדירה את עצמי אישה די מעופפת, נגמרת לי הסוללה מידי פעם ואחרי שכבר עברתי פעם אחת תאונת דרכים לא נעימה אני יודעת כמה זה חשוב וכמה זה יכול להיות נחוץ ושימושי במקרה חירום.

למידע נוסף על הכפתור- לחצו כאן

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן