השקת וולוו XC40 – יוקרה, אבזור נוחות ובטיחות בלי פשרות

השתתפתי בהשקת הוולוו XC40  רכב השנה בארופה שהגיע סוף סוף גם
לישראל.

בקצרה:
לראשונה, וולוו מציגה רכב פנאי קטן, הדגם החדש מעוצב בשפה רעננה וצעירה ובתכנון פנים מופתי ואפשרויות אחסון חדשניות ושונות.
דוגמה לאפשרויות האחסון החדשניות: תא אחסון למסמכים מתחת למושב הנהג או וו לתליית שקיות במושב ליד הנהג. פשוט אבל גאוני. ניכר כי בוולוו השקיעו הרבה במחשבה על הנוחות היומיומית של השימוש ברכב.

הדגם מצוייד בטכנולוגיות בטיחות עתירות פרסים ובתנוחת ישיבה גבוהה ונוחה. המחיר החל מ- 239,900 ש”ח.

וקצת יותר בפירוט: מבחינת עיצוב לדברי וולוו: 

הXC40 מביא שפה חדשה צעירה וקלילה למשפחת רכבי וולוו.
המעצבים של הרכב מספרים שההשפעות עליו הגיעו בין השאר מעולמות סרטי המדע הבדיוני ואם היו צריכים להגדיר אותו בכמה מילים הן היו: “רובוט קטן וקשוח“.
השפעות נוספת של המעצבים היו מעולמות התעופה ועיצוב המטוסים וכמובן הקו הסקנדינבי הנקי שמלווה את וולוו בכל מכוניותיה. אחד המאפיינים שקופצים לעין ב
XC40 היא היכולת לאפשר לנהג לבטא את הייחודיות שלו דרך שילובי הצבעים, פנימית וחיצונית, האפשריים לרכב, ולהפוך אותה לאינדיבידואלי וצעיר.

New Volvo XC40 – exterior

מבחינת עיצוב פנים, הXC40 מציעה גישה חדשה לחלוטין לאחסון בתוך המכונית. במהלך פיתוח הרכב, וולוו העולמית חקרה בצורה מעמיקה איך נהגים משתמשים ברכבם ומאחסנים בו את חפציהם האישיים.
בעקבות כך ב
XC40 ישנו עיצוב פנימי מתוחכם שמעניק לנהגים מקומות אחסון פונקציונליים יותר בדלתות ומתחת למושבים, מקום מיוחד לטלפונים כולל טעינה אלחוטית, וו נשלף לתיקים קטנים ופח אשפה ניתן להסרה בקונסולה המרכזית. בנוסף, כמו דגמי הSUV הגדולים יותר, XC60 וXC90, כוללת הXC40 את מערכת המידע והבידור המקושרת של וולוו, Sensus, המופעלת באמצעות צג המגע הגדול והמוכר, בעל המיצוב האנכי המעניק לנהגים גישה למגוון תפקודים ושירותים בקלות.

מבחינת טכנולוגיות נוחות ובטיחות: לדברי וולוו:

הXC40 מביאה לפלח השוק של דגמי הSUV הקטנים את טכנולוגיות הבטיחות, הקישוריות, המידע והבידור עטורות הפרסים המוכרות מהדגמים החדשים בסדרות ה90 וה60.
טכנולוגיות אלה מעניקות לXC40 את אחת מרמות האבזור הגבוהות בפלח השוק של דגמי הSUV היוקרתיים הקטנים. מאפייני הבטיחות והסיוע לנהג הכלולים בXC40 כוללים את מערכת Pilot Assist של וולוו מכוניות, מערכת City Safety, מערכת הגנה ומניעה מפני ירידה מהכביש (Run-off Road protection and mitigation) והתראת תנועה חוצה עם תמיכה בבלימה.

נפח מנוע ונתונים טכנים:

מחירים ורמות גימור:

XC40 T5 R Design AWD

XC40 T5 AWD Mom+

XC40 T5 AWD Mom

XC40 T4 R Design

XC40 T4 Mom+

XC40 T4 Momentum

299,900 שח

292,900 שח

279,900 שח

279,900 שח

262,900 שח

239,900 שח

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן