איך תמצאו את המוסך הקרוב ביותר אליכם באמצעות אפליקציית אנגי’?

כולם מכירים את הסיטואציה הלא נעימה שאנחנו נוהגים ברכב שלנו ולפתע יש רעשים לא נעימים מהמנוע.או שהמנוע לא נדלק ונדרשת פעולת החלפת מצבר זריזה ומידית. אין ספק שהמצב הזה מעורר תסכול, כשאנחנו נאלצים להגיע בתחילת היום לביקור אצל המוסך וללא שום התראה לבזבז יום שלם בהתעסקות עם הרכב.

חברת הסטארטאפ Engie (אנג’י) הישראלית, החליטה לעשות לכל זה סוף ולהקל עלינו הנהגים ובעלי הרכבים ולהתריע עוד קודם על בעיה שעשויה לקרות שנייה לפני נתקעים.
היא המציאה את אפליקציית אנגישמתריעה בפני הנהגים במצב של זיהוי תקלות, ומאפשרת שירותי תיקון הרכב או טיפול הרכב, באמצעות איתור המוסך הכי קרוב למקום שבו הם נמצאים. האפליקציה באמצעות המוסכים השונים מעניקה שירותי רכב בזמן אמת, תוך כדי שהיא משווה בין הצעות מחיר בין כל המוסכים או הפנצריות שבסביבה.

שירות מושלם
אנג’י היא מערכת המספקת לנהג יכולת זיהוי ואיתור של מעל
10,000 תקלות שונות ברכב באמצעות המכשיר החכם שלה. המערכת יכולה לאבחן את התקלה ברגע אמת ולהתריע בנוסף, על עוד טיפולים על הדרך שהרכב זקוק לו. היא יכולה להתריע על טיפול תקופתי לרכב, טיפול אלטרנטור, תיקון פנצר ועוד מגוון ענק של שירותי תחזוקת רכב חכמים. היא גם תספק אינדיקציה על צריכת הדלק ויחד עם זאת היא תציע לנו המלצות על מוסכים שסמוכים לאזור שאנחנו ממוקמים בו בזמן אמת ותערוך עבורנו את השוואת המחירים, כך שכל מה שנותר לנו הוא לגשת למוסך שהכי נראה לנו בהתאם למחיר.

בעיות מכניות מורכבות
האפליקציה אנגי מסוגלת לאתר את כל מגוון התקלות והבעיות שיכולות להיות צפויות ברכב. תקלות חשמליות או מכניות ועוד מגוון שלם של בעיות מורכבות כאלה ואחרות ולדייק במתן הפתרון שלהן. האפליקציה הופכת למעשה כל נהג למוסכניק בעצמו, שכן מעתה לא צריך יותר לסמוך על אף אחד. לנהג את כל הידע המהימן אודות הבעיה של הרכב שלו, וכך הוא חוסך לעצמו הרבה בלבולי ראש וחשדנות לגבי מוסכניקים. בנוסף אנגימציעה אפשרות לקבלת מחיר מוערך עבור טיפולים תקופתיים לרכב באמצעות מחירון הטיפולים לרכב של אנגי המציג עשרות יצרנים ודגמים שונים.

אפליקציה ייחודית

המערכת מתופעלת על ידי אפליקציה שהיא מותאמת למכשירי האנדרואיד ו ה – iOS ויכולה להתחבר לכל מחשב ברכב באמצעות רכיב אנגיייעודי שמשדר את כלל הנתונים בטכנולוגיה של Bluetooth. האפליקציה מתריעה כל העת בזמן אמת על מנת שבעל הרכב שנמצא בשעת נהיגה ידע לבצע את הטיפול המתאים, ובזמנו המתאים. היא שולחת התראה ברורה על הבעיה ומסבירה לפרטי פרטים אודות התקלה, ומספקת דוח על כל האפשרויות הטיפול והעלויות מכל אחד מהמוסכים הקרובים ביותר לבעל הרכב. האפליקציה מכילה בנוסף מגוון של המלצות של אנשים שעשו שימוש והסתייעו במוסכים סמוכים, כמו מוסכים בתל אביב, מוסכים במרכז, מוסכים בצפון, מוסכים בדרום, וכל מוסך מורשה כזה או אחר. רכיב ה Engie הוא רכיב קטן ופשוט לחיבור ומאפשר גישה חינמית לכל אחד.

באנגימשווים וחוסכים

לאיתור המוסך הקרוב ביותר אליכם פשוט לחצו על הלינק https://web.engieapp.com/

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן