אירועים חינמיים ושווים בתחום הרכב בפסח

חינוך מוטורי מגיל קטן:מחפשת מה לעשות עם הילדים בפסח? הנה האירועים בתחום הרכב בפסח 2017

מפגש פיקניק של קבוצת תשאלי מוסכניק/ית- 13.04.2017 בפארק הלאומי ברמת- גן.
קבוצת תשאלי מוסכניק/ית שקיימת כשנה וחצי ומונה כ-4,000 חברים היא מקום פורה להתייעצויות ושאלות בתחום הרכב. הקבוצה לאט לאט מתגבשת והופכת לקהילה.
הפיקניק יתקיים בפארק הלאומי ברמת גן בתאריך 13.04.2017 יום חמישי, חול המועד פסח בשעה 17:00. כל משתתפ/ת יביא משהו כשר לפסח לאכול, בתכנית האומנותית מספר חברים ידברו כל אחד 5 דקות על תחום עניין שלהם ויעשירו את שאר המשתתפים הידע שלהם.
לאישור הגעה לאירוע והתעדכנות על האירוע כנסו לאירוע הקבוצה בפייסבוק.

  קבוצת לובינסקי, יבואנית רכבי פיג’ו, סיטרואן, DS ו-MG לישראל תערוך פעילות לכל המשפחה בימי חול המועד פסח (12-14 אפריל) במתחם החברה בשורק, ראשון לציון (“לובינסקי שורק” בווייז)

  • במסגרת האירוע ובשיתוף מועדון החמש, יוצגו באולמות התצוגה שלל רכבי אספנות קלאסיים של מותגי החברה, לצד אלו החדשים
  • האירוע מיועד למשפחות ויכלול פינות הפעלה ומחשק לילדים
  • האירוע כולו יערך תחת המוטו “ההיסטוריה חוזרת” ויציע דוכני שתייה ופינוקים לילדים

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג’ו, סיטרואן DS ו-MG בישראל פותחת את שעריה למשפחות בימי חול המועד פסח – 12 עד ה-14 באפריל. בימים אלה, תערוך הקבוצה אירוע ייחודי תחת המוטו “ההיסטוריה חוזרת” ובו פעילות חווייתית לכל המשפחה. בשיתוף עם מועדון החמש לבעלי הרכב הקלאסי בישראל, אולמות התצוגה ימולאו ברכבי אספנות של פיג’ו, סיטרואן, MG, לצד כלי הרכב החדשים של המותגים.

בנוסף, המתחם כולו ייועד לפעילות משפחתית מגוונת ומהנה ובו יוצעו למבקרים פינות הפעלה ומשחקים לקטנטנים ללא עלות. בנוסף, במקום יוצעו דוכני שתיה ופינוקים ברוח התקופה – גזוז, שיערות סבתא וכדומה.

האירוע יהיה פתוח לקהל הרחב בימי רביעי, חמישי מ10:00-17:00 , ביום שישי 9:00-12:00 ברחוב מרק מושביץ 3 ראשון לציון, סמוך למתחם איקאה (“לובינסקי שורק” בוייז).

 

לרגל השקת הסרט: מהיר ועצבני ה-8 מושק בפסטיבל מיוחד 
לרגל יציאתו של הסרט יתקיים במתחם פסטיבל השקה חגיגי ומיוחד שיימשך שבוע שלם במהלך הפסח הקרוב (12/4-16/4) וייכלול את הקרנת בכורה החגיגית של הסרט “The Fate of the Furious”.
הפסטיבל שמיועד לכל המשפחה יכלול מספר מתחמי ענק עם מסלולי מרוצים, מסך ירוק שיאפשר לכם להצטלם עם כוכבי הסרט ולדמיין שאתם נוהגים המכוניות מהסרט. למי שמפספס את אחד מסרטי הסדרה הקודמים, מידי יום יוקרנו כל הסרטים על גבי מסך חוצות ענק בתוך המתחם.  

מבקרי הפסטיבל יוכלו ליהנות משלל אטרקציות ייחודיות כגון מרוץ מושקע ונושא פרסים של מכוניות על שלט, מתחם מסך ירוק חדשני שיאפשר לכם להצטלם עם כוכבי הסרט ומכוניותיהם, סדנא בה ניתן להכין סטיקרים מיוחדים לניתן להדביק על האוטו, אזור משחקי אקסבוקס בו ניתן יהיה להתחרות במשחקי וידיאו של מרוצי מכוניות,
מתחם יצירה בו ניתן יהיה להכין מנדלות בצורות גלגלי מכונית. במהלך השבוע יוקרנו כל שבעת הסרטים הקודמים בסדרת “מהיר ועצבני”, אחד בכל יום, על גבי מסך החוצות הענק באזור האושיפארק שבמתחם.

כניסה חופשית ,הפסטיבל  יתקיים בין התאריכים- 12/4-16/4

בשעות: 11:00-14:00 ו-16:00-19:00. שעות הקרנת הסרטים יופיעו בעמוד הפייסבוק של אושילנד.

מתחם אושילנד ,עתיר ידע 4 כפר סבא.

קרדיט צילום: גלובוס גרופ

יש לכם עוד אירועים בתחום הרכב שיתקיימו בפסח? אשמח אם תשלחו לי למייל: tehila@autolle.co.il

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן