סיטרואן פיקאסו – מרחב אין סופי- סיכום חווית נסיעה

סיטרואן פיקאסו – מרחב מטורף, מקומות אחסון יצירתיים, ושלושה מושבים אחוריים מלאים, משפחתית שונה בנוף

אתחיל מהסוף ואציין שהופתעתי ממש לטובה מהרכב. קיבלתי לנסיעת מבחן סיטרואן פיקאסו, ידעתי איך הוא נראה, ידעתי שיש בו שלושה מושבים מאחור וזהו בערך.
כשקיבלתי את הרכב הבנתי שהוא לא רכב רגיל, יש לו קטע ייחודי, מצד אחד הוא נראה רכב משפחתי וגדול אבל מצד שני יש משהו בעיצוב שלו ובשמשה הקדמית שהופך אותו לדינמי וחדשני. הוא נראה כמו אבא מגניב או משהו בסגנון 🙂

שמה קדמית ענקית שגולשת לגג

 

כאשר נכנסים פנימה בולטים שני דברים ראשונים לעין השמשה הענקית והמושבים האחוריים.
השמשה הקדמית ענקית ונותנת אפשרות לראות את כל הכביש, השמשה גולשת קצת את הגג ומקנה בישיבה ברכב תחושה של חללית או מטוס.
הישיבה ברכב נוחה מאד, הרכב גבוה ופשוט רואים את כל הכביש פרוס מול העיניים, בתחילה חששתי לנהוג ברכב כל כך גדול כי אני רגילה לרכבים קטנים יותר אבל הנהיגה איתו הייתה תענוג, הרגשתי ביטחון בכביש, יש זווית ראייה נוחה מאד והרכב מחליק על הכבישים בקלות ובהנאה.

אחד השוסים הגדולים של הרכב הוא המרחב הענק שיש מאחור והעובדה שיש שלושה מושבים אמיתיים מאחור, זה הופך את הרכב למושלם למשפחה עם 3 ילדים, גם אם יש צורך בשלושה בוסטרים הם נכנסים מאחור בלי בעיה.
כל כסא ניתן לכיוון בנפרד, ויש וילונות מובנים ברכב.

שלושה מושבים מלאים- נוח מאד למשפחה עם 3 ילדים

 

עוד משהו שהופך את הרכב למתאים למשפחות הוא הנדיבות במקומות האחסון, בין שני המושבים הקדמיים יש תא אחסון גדול עם מקום לכוסות, מי שאוהבת להניח את התיק ליד המושב יכולה להרים את תא האחסון ואז נותר מקום גדול ואידיאלי להניח את התיק. כמו כן, ישנו תא קטן שניתן לסגור ומתאים להניח פלאפון או ארנק. רואים שהושקעה מחשבה על מקומות אחסון יצירתיים.

בטיחות ואבזור: סיטרואן פיקאסו מגיעה ברמת אבזור אחת אך היא בהחלט מספקת, האבזור כולל בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, דיבורית בלוטוס ומערכת מובילאי. המערכת מזהה גם הולכי רגל ומתריעה בצפצוף על הולכי רגל בכביש.

לסיכום: סיטרואן פיקאסו הוא רכב שאין לו מתחרים ישירים, הוא שונה בנוף ומציע משהו שאין לאף אחד אחר.
המרחב הפנימי הוא אדיר, שלושת הכסאות האחוריים הם יתרון ענק למשפחה עם שלושה ילדים, המנוע חזק וחסכוני ותא המטען ענק.
מחירו של הרכב 132,900 לא שונה בהרבה ממחיר של משפחתית קונבנציונלית אבל נותן הרבה יותר.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן