הגיע הזמן להחליף ריפודים לרכב

הריפודים ברכב שלי היו דהויים וישנים והגיע הזמן להחליף אותם 🙂

הרכב שלי עלה לכביש בשנת 2005, אז אומנם מבחינה מכנית הוא מצויין ובלי עין הרע לא עושה בעיות אך מבחינה חיצונית בוא נאמר שרואים שהוא ידע ימים טובים יותר… אחד הדברים שהכי משדרגים את האוטו זה ריפוד חדש, אז החלטתי שלב ראשון במייקאובר להחליף את הריפודים.

ניגשתי לרשת solo ובחרתי ריפודים של חברת הדר רוזן מדגם סקורפוי בעיצוב סולידי, לא רציתי לבחור ריפודים מידי צבעוניים מתוך מחשבה שאם ארצה למכור את הרכב לא בטוח שאנשים יתלהבו מריפודים אדומים או וורודים.

Jpeg

רציתי מאד לנסות להתקין לבדי את הריפודים, ניסיתי לפרק את הריפוד הישן אבל לקח לי כמה דקות לקלוט איך להוציא את המשענת ראש, וגם אחרי שהצלחתי והורדתי ריפוד אחד עדיין לא הבנתי את מרכיבים ומחברים לבד את הריפוד החדש.
בסופו של דבר ניגשתי למתקין מקצועי והוא התקין את הריפודים, כמובן שעזרתי לו וראיתי שזה לא כל כך מסובך, זה עניין של טכניקה ואימון.

הנה קצת תמונות מתהליך העבודה, מתחת לכל ריפוד יש גומיות וצריך מתוח אותם מאחורי המושב האחורי ומתחת למושב הקדמי.collag%d7%92eהבחור שעזר לי בהתקנה הראה לי איך עושים את זה נכון, קצת הזעתי, קצת נדקרתי קצת מהסיכות, אבל בתכל’ס נהניתי מאד והכי חשוב למדתי משהו חדש!!

זהו, הנה הרכב אחרי התקנת הריפודים. אין ספק שמדובר על שדרוג משמעותי, הריפודים נוחים מאד, גורמים לרכב להיות חתיך ונראים ממש טוב!

Jpeg

והנה עוד תמונה

ריפודים לרכב
לסיכום, מי שיודעת להתקין יכולה להתקין את הריפודים לבד (אולי אפשר לחפש ביוטיוב מדריכים איך להתקין)
או שאפשר לגשת עם הריפודים למתקין מקצועי ולהתקין בתשלום את הריפודים.
לדעתי האישית התקנה של הריפודים לבד אפשרית בהחלט אבל דורשת מיומנות שלצערי (עדיין) אין לי.

את הריפודים קיבלתי מרשת “solo” שיצאה במבצע מיוחד- במהלך חודש דצמבר 2016 מוצעים כל כיסויי H&R
(הדר רוזן)  נמכרים ללא מע”מ. לרשימת הסניפים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן