חווית נסיעה – סקודה סיטיגו

היא קטנה, קומפטית, משתחלת לכל חנייה ונמכרת במחיר יחסית נגיש. הנה הרשמים שלי מנסיעה בסקודה סיטיגו

אתחיל מהסוף, סקודה סיטיגו היא רכב שהכי מתאים לסטודנטיות, לרווקות, לזוג בלי ילדים ולכל מי שמחפשת רכב קטן, מעוצב וקומפקטי. זה לא רכב לחולות נהיגה או למשפחה עם ילדים.

מבחינת עיצוב חיצוני, סקודה סיטיגו מאופיינת בעיצוב חמוד, קטנצי’ק ונכנסת לכל חנייה, אידיאלי למי שגרה באזור בעייתי מבחינת חנייה. IMG_20160807_120807

העיצוב הפנימי נעים מאד לעין. במושב הנהגת היה לי מאד נוח. המזגן מקרר מעולה, מעט חבל בעיניי שיש למזגן רק שני פתחים אחד בצד ימין ואחד בצד שמאל ואין פתחים באמצע.
Selection_454

מבחינת מולטימדיה, המערכת מאד בסיסית, מצד שני, בדרך כלל ברכבים שיש מערכת מולטימדיה מידי משוכללת אני לא מסתדרת איתה ולא משתמשת בכל האופציות כך שבסך הכל המערכת מספקת מה שצריך.
לצערי לא שמתי לב בתחילת הנסיעה שאין ברכב חיבור ל- usb , עליתי לרכב על מנת ליסוע לבאר שבע עם 33% סוללה ותיכננתי להטעין את הטלפון ברכב, אך גיליתי להפתעתי שאין ברכב חיבור ל usb.
בסופו של דבר עליתי על כביש 4, שמתי את הטלפון על מצב טיסה ונסעתי עד באר שבע לפי השלטים. אמנם הסתדרתי אך זה היה מאד לא נעים לגלות את זה כך. בנסיעה הבאה לקחתי איתי מטען שמתחבר למצת. Selection_455

החלק האחורי, החלון האחורי לא ניתן לפתיחה אלא רק חרך קטן. אבל אם קהל היעד של הרכב הוא בודדים/ משפחות ללא ילדים החלק האחורי גם כך לא אמור להיות בשימוש כל הזמן.

מבחינת נסיעה, לרכב יש תיבת הילוכים רובוטית שאם אתאר את זה במילים פשוטות זה כאילו הרכב עם הילוכים ידנים אך מעביר בעצמו את ההילוכים. זה אמור להיות חסכוני יותר.
בפועל, בסקודה סיטיגו המעבר בין ההילוכים נעשה יחסית באופן מורגש מאד, הנסיעה מחוץ לעיר בסדר גמור אך כשרציתי לבצע חניות או בנסיעה איטית בתוך העיר הרכב מטלטל יותר מידי.
לאחר שלושה ימים של נסיעה למדתי איך להתמודד עם זה והתרגלתי ובקושי הרגשתי את הקפיצות.

תא המטען, קטן עם סף טעינה נמוך אך בשביל תיק, מזוודה קטנה וכו’ הוא מספיק.
דלת תא המטען מעט גבוהה אבל הצלחתי להגיע אלייה (אם הייתי נמוכה בשני סנטימרים זו הייתה בעיה)
unnamedלסיכום, סקודה סיטיגו הינו רכב קטן, קומפקטי, משתחל בקלות לחניות. ואחרי שמתרגלים לתיבת ההילוכים הרובוטית הנסיעה איתו נהייית נוחה יותר.
מחירו של הרכב הוא בסביבות 60,000 ש”ח.

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן