סקירה על מערכת הכפתור – לחצן מצוקה ברכב

חשבת פעם מה תעשי במקרה של פנצ’ר תאונה או תקלה ברכב כשאת לא יודעת את המיקום המדוייק שלך, או לא מסוגלת להתקשר למוקד החירום? למקרים כאלו קיים הכפתור. 

מערכת הכפתור היא לחצן מצוקה המותקן ברכב ואמור לתת מענה למקרים של  תקלה ברכב, דלק שנגמר, או חס וחלילה במקרה של תאונת דרכים. לרכישת הכפתור ולקבלת חודש ראשון חינם לחצי כאן 

איך זה עובד?

מערכת הכפתור מותקנת ברכב בשני חלקים. חלק אחד נמצא בתוך לוח השעונים ומכיל gps וחיישני פגיעה. החלק השני חיצוני ומכיל חמישה כפתורים: חיוג למוקד חירום בלחיצת כפתור, חיוג מקוצר למוסך שלך, חיוג לשני מספרים לבחירתך ומענה לשיחה נכנסת.

הכפתור מיועד לשני מצבים עיקירים:
מקרה של תאונת דרכים, חיישני הפגיעה מזהים שהרכב נעצר בפתאומיות או ספג פגיעה ומוקד החירום יוצר קשר בתוך 30 שניות עם מי שנמצא ברכב ובודק האם הכל בסדר. כמובן שבמידה ואין תגובה הם ישלחו אמבולנס באופן מידי.

מקרה של תקלה טכנית ברכב או צורך דחוף ביצירת קשר.
במקרה של תקלה ברכב, פנצ’ר חוסר בדלק או כל תקלה אחרת. כולל גם אם איבדת את הדרך ואת זקוקה לניווט. תוכלי באמצעות הכפתור ליצור קשר מידי עם המוקד של חברת הכפתור והם ישלחו אלייך חילוץ.

בערים מרכזיות החילוץ יגיע אלייך בתוך 30 דקות ובאזורים מרוחקים יותר בתוך שעה וחצי. במידה והחילוץ מתעכב חברת הכפתור מתחייבת לתת פיצוי הולם.

אגב, לכפתור יש סוללה עצמאית כך שבמצב של ניתוק עקב תאונה או חבלה מכוונת עדיין יתאפשר לו להתקשר לשרת.

Selection_018

למי מיועדת מערכת הכפתור?

70% מהמשתמשים בכפתור הם מעל גיל 55. אנשים מבוגרים שחוששים להתקע באמצע נהיגה עם התקף לב או בעיה בריאותית ורוצים להיות רגועים שאם יקרה משהו יהיה מי שיעזור להם.
אבל, בארצנו הקטנה ישנם מקומות רבים שלנהוג בהם זה לא תענוג גדול ויכול להיות מסוכן. ולכן, מי שנוסעת באזורים בעייתים יכולה להשתמש בכפתור לביטחון אישי.
כמובן שגם משפחות עם ילדים קטנים שרוצות להיות רגועות ובטוחות שבכל מקרה חירום תמיד יהיה מי שיגיע ויחלץ.
כמובן מתאים מאד לאנשים שתמיד נתקעים בלי בטריה בנייד או שלא משתמשים בטלפון נייד (יש עוד אנשים כאלו בעולם?) ואז כמובן המערכת נותנת שקט נפשי שלכל צרה יש עם מי לדבר.

יתרונות וחסרונות

שירות מהיר – במקרה של תאונה בתוך מספר שניות יעלה על הקו נציג. ובמקרה של תקלה ברכב יגיע חילוץ בתוך 30-90 דקות תלוי במיקום.
התקנה מהירה וקלה- המערכת מותקנת תוך כ-20 דקות. ללא צורך בקדיחה או שינויים ברכב.
שקט נפשי – בעיקר לאנשים מבוגרים אך מתאים גם לנהגות חדשות שחוששות להתקע בלי בטריה בטלפון, בחושך ובלי דלק  (מנסיון זה מאד לא נעים)
חסרון – מדובר בהוצאה לא קטנה, תשלום חודשי קבוע שמצטבר למאות שקלים בשנה, כדאי להשוות מחירים עם שירותים נוספים לפני ההתקנה.

איך מתקינים וכמה זה עולה?
על מנת להתקין את המערכת יגיע אלייך נציג ובתוך מספר דקות המערכת תותקן. המחיר החל מ79 ₪ לחבילת החירום.

מי שמנוי בכפתור יכול להוריד אפליקציה ולקבל נתונים במידה והרכב נגרר, בנוסף, בגלל שלאפליקציה יש gps שיודע תמיד היכן הרכב נמצא ניתן לראות באמצעותה איפה הרכב חונה, אם ההורים המבוגרים נוסעים ברכב ניתן לראות היכן הם נמצאים ובמידה והם לא עונים לטלפון ניתן ליצור איתם קשר ישירות לטלפון שנמצא ברכב.
בנוסף יש באפליקציה התראות על בעיות מכניות ברכב.

הנה סרטון הסבר על מערכת הכפתור

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן