נשים הן כוח חזק ומשמעותי בענף התחבורה הציבורית

אוהבת לנהוג? חולמת להיות נהגת אוטובוס, אפיקים מציעה לך מסלול ייחודי ועבודה מתגמלת בתנאים טובים

חברת אפיקים מגייסת 100 נהגות אוטובוס. הגיוס נחשב מהפכה של ממש בענף התחבורה הציבורית וכאשר הוא יסתיים אפיקים תהיה חברת התחבורה הציבורית בעלת אחוז הנהגות הגבוהה בישראל.

הרעיון של חברת אפיקים הוא לשנות את המאזן הדמוגרפי בענף ולעודד נשים לשנות את התפיסה השמרנית שלהיות נהגת אוטובוס זה מקצוע גברי. הם מציעים לנשים הזדמנות לקריירה שניה עם תנאים טובים.

נהגות יכולות לשאת את התפקיד באחריות ובשרותיות ולהיות מובילות דרך, במלוא מובן המילהמסבירה ליאור סלע, ראש האגף לקידום נשים בתחבורה הציבורית בחברת אפיקים אני  רואה בנשים כוח חזק ומשמעותי שיכול לתרום רבות הן לענף התחבורה הציבורית, הן לציבור הנוסעים והן בפן האישי לכל אישה שתבחר לעסוק במקצוע זה. מדובר במקצוע מכובד, שמציע שכר שוויוני לחלוטין לגברים ולנשים.

בן חור אחוות, מנכל חברת אפיקים: “אנו מציעים הזדמנות אטרקטיבית לכל אישה ששואפת לעצמאות כלכלית ומחפשת מקום עבודה שיאפשר לה גמישות בשעות העבודהיציבות ובטחון תעסוקתי לאורך שנים“.

לדעתי האישית מדובר על תופעה מבורכת ככל שיותר נשים יעבדו ויתעסקו בתחומים הקשורים לענף הרכב יווצר תהליך של שינוי בענף. כולי תקווה שחברות נוספות יקחו דוגמה מחברת אפיקים ויבינו שתכל’ס אין סיבה שנשים לא תעבדנה בתחום הזה. כלפי חוץ להיות נהגת אוטובוס נשמע עבודה פיזית קשה וגברית אך בפועל העבודה מתגמלת ומציעה תנאים טובים והכשרות למתאימות.

נשים נהגות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן