טיפוח וניקוי הרכב – כל מה שחשוב לדעת

רבות מאיתנו רואות ברכב כמקום נוסף אותו יש לטפח מכל מיני סיבות בואי ללמוד איך לעשות את זה בקלות

חלקנו מטפחות את הרכב מפני שאנו מרגישות שהרכב הוא ביטוי נוסף לעצמי שלנוהמעיד על הדמות שלנו ועל הצורה שבה אנחנו נתפסות בעיני אחריםאחרותסוברות כי השקיעו די והותר כסף ברכבן ועל כן יש לדאוג לטיפוח וטיפול מתמידים בו על מנת לשמר את ההשקעהוישנן אלו שרואות ברכב כתחביב נהנות מהעיסוק והטיפול בואז איך תעשי זאת נכון?
לצורך מענה על השאלה התייעצתי עם מומחי רשת אוטודיפו וריכזנו ביחד מספר טיפים חשובים לטיפוח הרכב

ניקוי הרכב – מעבר לניקיון הפנימי של הרכב עי שאיבת האבק והחול שהם חשובים בפני עצמם על מנת לשוות לרכב מראה חדש ולהאריך את חיי הרכיבים השוניםיש להקפיד להשתמש בחומרי הגנה לפלסטיק\עוריש מגוון תרסיסים שונים כגון סקאי\תחליבים שוניםהעלות מסתכמת בשקלים בודדים והם יכולים להבטיח אריכות ימים ומראה טוב גם לאחר שימוש של שנים.

טיפוח וניקוי הרכב

תזמון לא רק הניקיון לכשעצמו חשוב אלא גם מתי הוא מתבצעניקיון הרכב כמו בכל תחום עוזר לשמר את הרכב וחלקיולכן יש להקפיד ולערוך ניקיון חודשי על מנת לשמר את חלקי הפלסטיק והריפודים.

מושבי הרכב– על מנת לשמור על מושבי הרכב המקורייםמומלץ להתקין כיסויים\גופיות שמותאמים אישית לכל סוגי הרכב. הכיסויים מקנים לתא הנוסעים מראה חדש ורענן.

חידוש פנסי הרכב – בדגמי מכוניות רבים גורמת קרינת השמש לדהייה והצהבה של פנסי החזית. במקרה כזה אין צורך להחליף את הפנסים בשלמותם, אפשר פשוט להשתמש בערכה לחידוש פנסים שתחזיר את המראה שלהם למצבו המקורי.

טיפוח וניקוי הרכב

שמירה על החלונות – הקפידי לא לרסס חומרים שומניים על השמשה הקדמית (חומרים המשמשים לשימור חלקי הפלסטיק למשל). שימוש בחומרים שומניים עלול להגיב לא טוב לקרני השמש ולהוביל לסנוור בעת הנהיגהניתן להשתמש בנוזל לניקוי שמשות או אפילו במים וסבון על מנת להבריק את השמשה.

מוצרי הצללה לרכב – כידועשמש ישירה פוגעת לא רק בצבע הרכב החיצוני (פטריות שמשאלא מובילות גם לבלאי של חומרי הפלסטיק בפנים הרכבלצורך הגנה על חלקים אלוקיימים מגוון רחב של וילונות לדוגמה:
וילון גרבוילונות אחוריים\וילון קדמי שמונעים חדירה של שמש לרכבובכך מונעים פגיעה בחלקי פלסטיק של הרכב וגם יוצרים תחושה נעימה יותר.

מפיצי ריח – כדי לשמור על תא הנוסעות נקי וריחנימומלץ להשתמש במפיצי ריח מיוחדים לרכבאם את רוצה למנוע ריחות לא נעימים שמקורם במערכת המיזוגמומלץ להשתמש בתרסיס ייחודי הקוטל את הבקטריות והעובש המצטברים בתוך המערכת.

חשוב לזכור:
פגעי הזמן ומזג האוויר לא מרחמים על הרכב שלךאבל בעזרת טיפול נכון תוכלי לשמור על המראה החדש שלו לאורך זמןטיפוח הרכב יכול להוביל לשימור והארכת חיי הרכב בצורה טובה ולהעניק לך חוויית נהיגה משופרת.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן