אתר גלגלים – הסיקור המלא

אחד החלקים ברכב התקלקל או נשבר?
עשית תאונה ורצית לבדוק כמה עולה לתקן את החלק?
כדאי לבדוק, האם שווה לתקן או שאולי עדיף להפעיל את הביטוח?

בעבר היינו צריכות להתייעץ, להתקשר, לעשות סבב הססני בין מוסכים ולדלות המלצות מהסביבה. היום, בעידן המודרני הבנו כבר ש”טירטור” היא מילה גסה. לרשותנו האפשרות לעשות את כל ההשוואות והבירורים בצורה הרבה יותר קלה, נגישה ומהירה – באינטרנט.

מטרת כתבה זו היא להציג בפניכן את אתר גלגלים.
אתר גלגלים מאפשר להשוות מחירי חלקי חילוף בין מספר מוסכים בצורה מקוונת. הוא מספק לכן את המידע הנחוץ (והמהימן) אודות החלק, השירות הנחוץ וכמובן המוסך.

במקור, חברת גלגלים פיתחה את זירת המסחר האינטרנטית לחלפים לרכב כמענה לצורך המוסכים לאתר חלקי חילוף לרכב בקלות, באמצעים דיגיטליים, ולקבל הצעות מחיר מספקי חלפים ברחבי הארץ
כיום האתר עונה על צרכים רבים וביניהם בעיקר ללקוח הפרטי, הוא מאפשר רכישות מקוונות באמצעות מערכת מאובטחת ומציע את 3 השירותים הפופולרים הבאים:

  • הזמנה של טיפולים לרכב.
  • תיקוני פח וצבע.
  • תיקונים לרכב.
קטגוריות תפריט באתר גלגלים
קטגוריות מתוך אתר גלגלים

 

איך זה עובד?

טיפולים לרכב:
במידה ונרצה לבצע טיפול לרכב ניגש לאתר גלגלים, נבחר את סוג הטיפול ונזין את פרטי הרכב. תוך כמה דקות יתקבלו בפנינו הצעות מחיר ממספר מוסכים. לא מדובר על הצעות מחיר כלליות, כאם הצעות מדויקות לפי הפרטים שהוזנו.
במקרה של אתר גלגלים, יושב פיזית אדם מקצועי ובודק את נתוני הרכב במחשב, הוא מוסר הצעה מותאמת ומדויקת.

קטגורית “טיפול תקופתי לרכב” אינה מכוונת רק לטיפול השנתי אלא לכל טיפול אפשרי, למשל: בדיקה לפני החורף, הכנת הרכב לטסט, בדיקת רכב לפני רכישה וכו’.
כל ההצעות שהתקבלו מסודרות בטבלה כך שניתן להשוות ביניהן וכך להחליט בצורה מושכלת איפה כדאי לעשות את הטיפול. בטבלה ניתן לראות אם המוסך מציע חלק מקורי או חליפי, מה בדיוק יתבצע בטיפול וכו’.

סוגי טיפולים לרכב - אתר גלגלים
סוגי טיפולים לרכב – מתוך אתר גלגלים
טבלת השוואה בין מספר מוסכים - מתוך אתר גלגלים
טבלת השוואה בין מספר מוסכים – מתוך אתר גלגלים

תיקוני פח וצבע:
ניתן לקבל הצעת מחיר באתר גלגלים לתיקוני פח וצבע. נעלה תמונה של הנזק ברכב ובהתאם נקבל הצעה מסודרת ומפורטת.
יש לציין שהשירות עד כה ניתן ללא עלות וללא כל טרחה וטרטור מצדכן. לא צריך למצוא את הזמן בין התעסקות בעבודה ומשק הבית, הילדים, הלימודים וכל מה שמעסיק אותנו בחיי היום-יום. קבלת הצעת מחיר לתיקוני פח וצבע מעולם לא הייתה קלה יותר.

נעלה תמונה של הנזק ברכב ונקבל הצעת מחיר מפורטת לתיקון - מתוך אתר גלגלים
נעלה תמונה של הנזק ברכב ונקבל הצעת מחיר מפורטת לתיקון – מתוך אתר גלגלים

תיקונים לרכב:
באתר גלגלים ניתן להזמין תיקון לכל חלק ברכב, למשל: צמיגים, מצברים, ריפודים, מראות, טסות, שמשות, פנסים וכמובן כל חלק אחר שתרצו. בנוסף ניתן לקבל הצעה להחלפת החלק, תיקון או התקנה בלבד. בהתאם לכך, גם אם רכשתן חלק במקום אחר תוכלו לבקש הצעה להתקנתו בלבד.

טבלת חלקי חילוף לרכב - מתוך אתר גלגלים
טבלת חלקי חילוף לרכב – מתוך אתר גלגלים

חלקי חילוף:
ניתן להזמין חלקי חילוף לרכב ולקבל הצעת מחיר לחלק משומש, חדש מקורי או חדש חליפי.
קיים בטבלה פירוט רחב של כל האפשרויות וכל שנותר לכן הוא לבחור. אתר גלגלים מאפשר ומסייע לכן להתאים פיתרון חסכוני ויעיל למצב הרכב.

טבלת חלקים - משומש, חדש מקורי, או חדש חליפי? תבחרו. - מתוך אתר גלגלים
טבלת חלקים – משומש, חדש מקורי, או חדש חליפי? תבחרו. – מתוך אתר גלגלים

גלגלים לסיכום –

לאתר יתרונות מרשימים, ביניהם:

  • הצעות מחיר יציבות – קיבלת הצעה? זה מה שתשלמי.
  • שירות טוב ואיכותי מהמוסכים  – לאחר סיום הטיפול\תיקון, בעלי המוסך יהיו מעוניינים לקבל את חוות דעתך החיובית באתר גלגלים ולכן חשוב להם שאכן תקבלי שירות למופת. זה משאיר אותם בעניינים.
  • מידע מהימן ואינפורמציה שימושית – מסייע גם עבור מי שלא מבינה ונותן מושג על טווחי מחירים בעולם הרכב. גלגלים הוא אתר אוביקטיבי, אינו מקבל אחוזים מבעלי המוסכים על הזמנות, אלא רק דמי רישום של המוסכים באתר עצמו.
  • נוחיות ויעילות – הכל בלחיצת כפתור, עולם טיפולי ותיקוני הרכב שהיה מסורבל וטרטר אותנו – הופך להיות זמין וקליל בעידן האינטרנט.

לוקחות את ההחלטות (וההגה) בידיים.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן