ראיון עם שלומית הברון יו”ר עמותת אחת מתוך אחת

הפעם במדור נשים משפיעות אנחנו מארחים את שלומית הברון יו”ר עמותת אחת מתוך אחת, מחנכת למיניות בריאה, ומתנדבת בעמותת דלת פתוחה.
איזה דגם רכב יש לך? בדיוק החלפנו מכוניות וכעת יש לי ולבעלי (שאני קוראת לו “הבעלים החוקי שלי” למרות שהוא לא חוקי, כי אנחנו לא נשואים) שתי מכוניות חדשות. האחת סיטרואן CX על גז והשנייה ניסן מיקרה.
הרכב הראשון: היתה לי פולקסוואגן אדומה ידנית קטנה, אין לי מושג מה הדגם שלה. אוטו חביב, אבל עם הזמן למדתי שאני אוהבת מכוניות אוטומטיות ונוהגת לא מספיק טוב על הילוכים.
באיזה טסט עברת? שני. יש לי לקות למידה שמתבטאת גם בחוסר יכולת לתפוס את המרחב כמו שהוא. המורה שלי לנהיגה אמר לי “את צריכה לעשות מאה שיעורי נהיגה כדי לעבור טסט”. אני לא זוכרת כמה שיעורים עשיתי, אבל לא מאה 🙂 ועברתי בטסט השני.
האם את יודעת להחליף גלגל? בהחלט. אחרי שבפעם הראשונה שהיה לי פנצ’ר נאלצתי לבקש מנהג משאית שיעזור לי, למדתי צ’יק צ’ק להחליף גלגל. אני לא רוצה להצטרך עזרה, לא אוהבת את זה.
האם את ניגשת לבד לעשות טסט? לא. כיום בדרך כלל בעלי עושה את זה, כשהייתי ללא בן זוג ביקשתי מהמוסכניק שלי שיעשה עבורי את זה. זה מכניס אותי ללחץ.
האם את ניגשת לבד למוסך? כן. אבל אני לוקחת בחשבון שאני לא מבינה מספיק במכוניות ומבקשת שיגידו לי מה להגיד, אני לוקחת בחשבון שאני נשמעת קלולס.
מה את דואגת שתמיד יהיה לך באוטו? כסף. אני תמיד שוכחת את הארנק בבית.
כשאת נוסעת עם בן זוגך/ משפחה ברכב מי נוהג? תלוי במצב הרוח, במי שתה אלכוהול ובמי עייף.
מה רכב החלומות שלך? אופנוע. אבל אין סיכוי שארכב על אחד, האינסטינקטים שלי לא מספיק מהירים – אני אתרסק לפני סוף הרחוב. זה לא מתאים ליכולות הפיזיות שלי לצערי. אבל הייתי מתה לרכוב על אופנוע אם היו מבטיחים לי שלא אתרסק.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן