הסוף לבלאגן! איך עושים סדר במסמכי הרכב?

לא זוכרת מתי עשית טיפול בפעם האחרונה? רוצה לבדוק מתי בפעם האחרונה החלפת רצועה? הנה כמה טיפים איך לשמור על המסמכים הקשורים לרכב בצורה מסודרת.

השיטה הכי טובה היא הכי “פרמטיבית” אבל הכי נוחה, קחי קלסר או תיקייה ושימי בה באופן קבוע את כל הקבלות על טיפולים ברכב.

רשמי על דף את תאריכו ומקומו של כל טיפול, ושמרי את הקבלות לפי סדר כרונולוגי.

(כמובן שאפשר גם לעשות אותו דבר עם תיקייה וקובץ במחשב)

במידה ואת מעוניינת לעשות עכשיו סדר וליצור תיקייה אבל אין לך את כל המסמכים. תוכלי להתקשר לכל מקום שביצעת טיפול ברכב הכל שמור להם במחשב לפי מספר רכב ותוכלי לבקש שישלחו לך למייל את הקבלה.

למה זה חשוב?

1. יש טיפולים שיש לבצע פעם בשנה וכך תוכלי לדעת מתי עשית זאת בפעם האחרונה. למשל החלפתי שנה שעברה בספטמבר צמיגים אז השנה בספטמבר אגש לצמיגייה ואבקש שיעשו לי רוטציה בין הצמיגים האחוריים והקדמיים. אם לא היתי רושמת את זה בצורה מסודרת לא היה סיכוי שאזכור.

2. אם ביצעת תיקון ואחרי כמה חודשים החלק שאותו החלפת יתקלקל שוב יש לך את כל הקבלות במקום קבוע ומסודר. לפעמים יש אחריות והיא תקפה רק במקרה שהמסמך קיים.

3. ניתן להשוות בין מחירים, אצלי ברכב הייתה בעיה במנגנון של החלון אז החלפתי אותו ולאחר מספר חודשים הייתה בעיה בחלון השני אז בדקתי לפי הקבלה ששמרתי כמה זה עלה בפעם הקודמת.

3. אם תרצי למכור את הרכב תוכלי להראות היסטוריית טיפולים מסודרת. זה יכול להקל על תהליך המכירה. ואולי להעלות קצת את שווי הרכב.

אז בפעם הבאה שאת מקבלת חשבונית אל תזרקי אותה בתא כפפות אלא שמרי אותה… את לא יכולה לדעת מתי תצטרכי אותה 🙂

people-woman-coffee-meeting-large

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן