אפליקציות שימושיות לרכב

פולי- polly אפליקציה למציאת חנייה- בפעם הראשונה שהדלקתי אותה מצאתי חנייה במרכז תל אביב והייתי המומה! זה היה כמו נס! ממליצה מאד לנסות. לפעמים כשנוסעים בתל אביב ויש הרבה חניונים באזור כל אחד גובה מחיר יותר מופקע מהשני האפליקציה עוזרת לדעת לאן הכי משתלם לסוע. האפליקציה גם מראה במיקום שאת נמצאת את המידע על שלטי החנייה ומונעת טעויות. אין ספק שזה חוסך המון זמן וכאב ראש. לסרטון שמסביר בפירוט על האפליקציה לחצי כאן.

פנגו- pango אחרי שמצאת חנייה צריך לשלם. באמצעות האפליקציה ניתן לשלם על חנייה בכחול לבן וחניונים. היתרונות ברורים.  החסרונות: הרבה פעמים האפליקציה נתקעת לי ולא נותנת לבחור מיקום, אז יש אפשרות להפעיל את החנייה בשיחת טלפון. חסרון נוסף שאם רוצים להוסיף רכב נוסף התפריט שלהם מסורבל ולפעמים יש זמן המתנה ארוך לנציג שירות.

פול טנק- full tank כתבתי על האפליקציה בעבר בפוסט על החסכון בדלק

באפליקציה ניתן לראות תחנות דלק קרובות, לבדוק מה פתוח עכשיו, איפה יש שטיפה לרכב, ולהשוות מחירים של תחנות דלק.

Ulysse Speedometer- אפליקציה שמודדת את מהירות הנסיעה האמיתית. זה מדוייק יותר מאשר המד שבאוטו.

אנגי’- engie אפליקציה שמראה נתונים בזמן אמת על הרכב, מדובר על נתונים כמו צריכת דלק, מצב השמן וכו, האפליקציה גם מתריעה על טיפולים שצריך לעשות ברכב וניתן אפילו לקבל הצעות מחיר לטיפולים. החסרון היחידי: כדי שהאפליקציה תדע את כל הנתונים יש צורך לרכוש רכיב שמתחבר לרכב או דרך אנג’י או להזמין מאיביי. עלות הרכיב היא כ -20 ש”ח ולחבר אותו לרכב זה ממש קל ופשוט.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן