מחפשת בוסטר לילד? כמה טיפים איך לבחור נכון

איך תבחרי בוסטר לילדים? מה חשוב לדעת לפני הקנייה ? וכמה זה יעלה לנו?

אביב הגיע, יצאנו לטיול. עונת האביב מוציאה אלפי ישראלים אל חיק הטבע לטיולים משפחתיים. הטיול יכול להיות מהנה וכיפי במיוחד כששומרים על בטיחות הילדים בנסיעה. אז איך בוחרים בוסטר? מה חשוב לדעת לפני שרוכשים? וכמה זה יעלה לנו?

רשת בתי הכלבו ביג שופ” שמציעה מגוון של בוסטרים לילדים במחירי לואו קוסט נתנו לנו כמה טיפים לבחירת בוסטר לילדים.
כאשר רוכשים בוסטר לילד חוץ מהעיצוב יש כמה פרמטרים חשובים:
– חשוב לקנות בוסטר לפי גיל התינוק או הילד.
– דבר שנימשקל הילד וכמובן מה גובהו. הפרמטרים הללו חשובים על מנת שהילד/ה ישבו בנוח בבוסטר ועל מנת שהחגורה לא תלחץ.
– חשוב מאוד שהבוסטר יהיה מהודק טוב למושב הרכב כי בסופו של דבר מדובר בבטיחות.
– המלצה נוספת חשובה מאד, כאשר ניגשים לקנות בוסטר לילד כדאי לבקש בחנות לקחת את הבוסטר למיקום ברכב כדי לבדוק אם אכן זה נוח ומתאים לילד.

הנה דוגמאות למחירים
בוסטר רצועות. TWIGY, משקל 9-36 חודשים, גובה: 80-72 סמ, רוחב: 41 סמ, עומק: 41 סמ, עומק מושב: 31 סמהבוסטר כולל כרית תחתונה ועליונה המעניקה לתינוק הגנה ורכות. כולל אבזם נעילה בטיחותי, משענת ראש מתכווננת למספר מצבי גובה (פרמטר חשוב מאד) כמו כן, רצועת כוונון קדמית המאפשרת להדק את הרצועות לגוף התינוק. הכיסוי נשלף וניתן לכבסו. מחירו של בוסטר רצועות זה הוא298.90 שקלים ומתאים מגיל שנתיים.


בוסטר גב למשקל של 15-36 קג. מידות 64x42x40 . מדובר בכסא בטיחות המתאים לגיל 3 ומעלה. מיוצר מריפוד בד נעים שניתן להסירו ולכבסו. רצועות הבטיחות מתכווננות על פי הגובה. מתקבע למושב הרכב באמצעות רצועות בטיחות של הרכב. מגיעה בצבעים אפור כחול ואדום. המחיר 148.90 שקלים.


בוסטר הגבהה, הילד יושב במושב ומוגבה על מנת להגיע לחגורה. עקרונית מתאים מגיל 4 אך כמובן שתלוי במבנה הגוף של הילד. יש ילדים בני 4 ששוקלים 13 קילו ויש כאלו ששוקלים 18 קילו ולכן חשוב להתאים את הבוסטר כם לפי מבנה הגוף של הילד ולא רק לפי הגיל.   מחיר 48.90 שקלים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן