איך תחני את הרכב בקלות ובמהירות

נהגת חדשה? התחלת לנהוג ואת מתקשה לחנות במהירות? את מנסה לחנות, צופרים לך ואת מוותרת? לא עוד!!!

אני מבינה אותך! בעבר הייתי מבזבזת שעות כדי למצוא חניות קלות, לפעמים הייתה לי חניה מתחת לבית ולא הצלחתי להכנס אלייה, או שרציתי להכנס לחנייה וצפרו לי והייתי נלחצת ואז הייתי פשוט ממשיכה הלאה ומחפשת חנייה חדשה וקלה. יום אחד סיפרתי על זה למישהי והיא לימדה אותי כמה שיטות קלות ומאז אני חונה ממש סביר 🙂

הנה הסבר איך לבצע בקלות חניה במקביל למדרכה:
בחרי מקום חניה שאורכו לפחות פי אחד וחצי מאורך המכונית שלנו. בגלל מבנה הרכב לא ניתן להכנס קודם עם החלק הקדמי של הרכב. ולכן, עברי מעט את הרכב הקדמי ובדקי במראה שאת לא מפריעה. התחילי באיטיות רבה ליסוע לאחור. הפני את ההגה ימינה, הפני את המבט שמאלה כי החלק הקדמי של הרכב פונה החוצה. ואז הפני שוב את המבט לאחור, כעת הרכב מתקרב למדרכה, הפני את ההגה בחזרה במהירות. מבט קדימה והנה החלק הקדמי שלך חולף ליד החלק הקדמי של הרכב שמאחורי נכנסת, ישור קל של הרכב ואת בפנים.

כמה טיפים חשובים לחניה קלה

  • אם את רוצה להיות מרוכזת בחניה ולא לנסות מספר פעמים, כבי את הרדיו ואת כל שאר הסחות הדעת. מקצר את משך החניה בצורה משמעותית. מנסיון.
  • נכנסת לחנייה וצופרים לך? – אל תתייחסי, שיצפרו. חשבי כמה זמן יקח למצוא עוד חניה. עדיף שיצפרו דקה ואת תהיי מרוצה.
  • אם את נהגת חדשה ומתקשה עם חניות אני ממליצה לך מנסיון אישי שלי להתאמן כמה פעמים במקום שקט על חנייה עם מישהו סבלני. לא צריך הרבה תרגולים כדי לתפוס את העקרון ולהשתפר מפעם לפעם.

המלצה חמה: אם אין לך ברכב חיישני רוורס כדאי מאד להתקין. מדובר על מספר חיישנים שנמצאים בחלק האחורי של הרכב וכאשר נוסעים לאחור ומתקרבים לרכב שמאחור הם מצפצפים. החנייה עם חיישנים כאלו נעשית קלה באופן משמעותי.

הנה עוד מספר סרטונים על חנייה שיוכלו לעזור (באנגלית)

אם יש לך טיפים נוספים על חנייה אשמח אם תכתבי לי בעמוד הפייסבוק של אוטול’ה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן