חווית נהיגה בפולקסווגן ג’טה

פולקסווגן ג’טה ואני יצאנו לטיול, ויש לי כמה דברים מעניינים לספר על זה

הכל התחיל כשקיבלתי ליומיים פולקסווגן ג’טה, נסעתי בה פעמיים לדרום הארץ. בדקתי את היכולות שלה, את נוחות הנהיגה ועוד כמה דברים, נהניתי מאד. ועכשיו אני פה כדי לספר על החוויה.
מילת המפתח “וואו”
במבט ראשון הרכב נראה מרשים מאד, מכובד ונאה. אומנם אין לו העיצוב הכי נועז אבל הוא נותן תחושה של רכב מנהלות יוקרתי ומכובד. נסעתי איתו לחתונה של אחי והרגשתי ש”דפקתי איתו הופעה”.
התחושה הכי בולטת כאשר נכנסים לרכב היא המרווח הפנימי, ניכר כי ממש פרגנו ולא חסכו, הכסאות נוחים, משענת היד בדיוק במקום וניתנת לקיפול, הכסא ניתן לכיוון למעלה ולמטה, כך שגם נמוכות כמוני יכולות לשבת בזווית נכונה.fb44b9aa-613a-487f-8c29-c9a15e81a83a
שלום בית
כמו תמיד תכננו להתחיל את הנסיעה עם מסורת המריבות על המזגן. לשמחתנו, גילינו כי המזגן מפוצל. כל נוסע/ת יכול לכוון את טמפרטורת המזגן לפי רצונו. היה ממש נחמד לנסוע כך בלי ויכוחים אינסופיים, בלי “חם לי” “קר לי” “אני פותחת את החלון” וכו’
נסענו לדרום דרך כביש 6, הנסיעה הייתה חלקה ושקטה, כמעט ולא הרגשנו את הכביש, אומנם מידי פעם כשהיו מהמורות גדולות הן הורגשו אך בסופו של דבר הנסיעה רגועה ונעימה.
ילדודס
ניצן (בת 3.5) ישבה מאחור מרוצה ורגועה. ונהנתה מאד שיש מאחור פתחים של מיזוג האוויר, זה חשוב מאד במיוחד בימים קרים כשנוסעים עם ילדים ולא רוצים שהם יתקררו. או בימים חמים שלא רוצים שהילדים יזיעו מאחור. אגב, להערכתי גם 3 מבוגרים יכולים לשבת מאחור בלי בעיה מכיוון שהחלק האחורי מרווח מאד.
ואם כבר בענייני ילדים, תא המטען מרווח מאד והוא בנפח של 510 ליטר. אומנם סף ההטענה מעט גבוה. אך הכנסנו בו בקלות עגלה, שקיות וחפצים שונים.
מכיוון שנסעתי לחתונה היה מאד נח שיש ברכב מראות איפור עם תאורה שמיועדות כדי לבדוק את האיפור לפני שנכנסים לאולם.

20160120060429
האיפור לא ירד 🙂

עצרי להתרעננות
אופציה נחמדה שיש ברכב היא מערכת להתראה על עייפות, כאשר נוסעים במהירות של מעל 70 קמ”ש במשך 20 דקות רצופות. המערכת מזהה את סגנון הנהיגה שלנו ואז אם משהו משתנה, אם יש סטיות מהנתיב או זגזוגים, נדלקת מנורה של קפה. הרכב מזכיר לנו לעצור להתרעננות. זה נחמד, אבל לא יצא לי לנסות, או שלא הייתי מספיק עייפה, או שהכבישים בארץ לא מספיק ארוכים. נסענו בכביש 6 רק כחצי שעה כך שלא היה מספיק זמן של נהיגה מונוטונית בלי עצירות.
פרידה קשה
למחרת, כשהלכתי להחזיר את הרכב היה לי קשה להפרד ממנו. הנסיעה איתו הייתה נוחה וחלקה, היה כיף לנהוג בו, בלב כבר החזרתי אותו. ואולי כאשר יהיו לי 137,900 ש”ח פנויות אחזור לקנות אותו.
עד אז, היה שלום פולקסווגן ג’טה נהנתי מאד.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן